Let’s Encrypt expiration melding

1
Ik kreeg voor het eerst van Let’s Encrypt deze e-mail melding:
Your certificate (or certificates) for the names listed below will expire in 11 days (on 24 Apr 22 04:02 +0000). Please make sure to renew your certificate before then, or visitors to your web site will encounter errors.

In het P1 Monitor API scherm staat bij automatische verlenging een groen vinkje, neem aan dat ie automatisch
op 24-04 wordt verlengd net als bij “Tijdstip laatste succesvolle certificaat verlenging” op 24-03 ?
Of moet ik nu actie ondernemen? Zoja, welke?

Re: Let’s Encrypt expiration melding

3
Bedankt voor de reactie.

Ik heb gisteravond met Putty SSH ingelogd op de RPi en het commando “sudo systemctl reload nginx”
uitgevoerd. Vanmorgen gekeken of het certificaat is verlengd maar alle datums zijn nog hetzelfde.
Ik draai P1 Monitor versie 1.4.1 op een 3B Raspberry.
Had de datum van laatste certificaat vernieuwing niet op vandaag 21-04 moeten staan?

5
Ik krijg vandaag weer een e-mail van Let’s Encrypt dat mijn certificaat over 2 dagen afloopt.
Zoals eerder beschreven in dit topic, heb ik het sudo commando van SecBro uitgevoerd maar kennelijk werkt dit niet.
Tot op heden is het certificaat na 48 uur nog steeds niet vernieuwd.

Wat kan ik nog doen?

6
Na het inloggen als user p1mon, krijg ik het volgende te zien:

p1mon@p1mon(eth0= wlan0=192.168.178.23):~ $

daarna doe ik:
p1mon@p1mon(eth0= wlan0=192.168.178.23):~ $ sudo systemctl reload nginx

is dit de juiste methode of moet ik naar een andere directory en dan pas het commando geven?