Als je een vraag stelt geef dan zoveel mogelijk informatie. Maak het een vraag die te beantwoorden is!

• welke Raspberry Pi gebruik je en welke software versie? Te vinden in het info-scherm
• wat wil je bereiken of wat ging er mis? Wat heb je gedaan? Wat gebeurde er?
• geef eventueel extra informatie zoals de webpagina waarop iets mis ging (bv. main-1.php)

Iframes

1
Hallo Forumleden,

weet iemand waarom ik p1mon pagina`s niet kan inladen met een iframe? (83.136.194.*** weigert om verbinding te maken.)

ik wil graag een overzicht pagina maken waar we het actuele verbruik van meerdere gebouwen in 1 oogopslag kunnen zien.

Re: Iframes

3
20221105 – 2.1.0 op raspberry`s 4.

Wij zijn een museum organisatie. met meerdere gebouwen op verschillende locaties, Op het hoofdkantoor wil ik graag een scherm plaatsen met de gegevens van meerdere locaties. vandaar het publieke ipadres.

4
Dan neem ik aan dat je de Rpi achter een firewall zijn geplaatst. Dan moet je een port forwarding op de firewall instellen. Dit is geen ideale opzet qua security. Het is beter om dit via een VPN te laten lopen.
P1-monitor ontwikkelaar

5
secbro schreef: 17 mar 2023 14:29 Dan neem ik aan dat je de Rpi achter een firewall zijn geplaatst. Dan moet je een port forwarding op de firewall instellen. Dit is geen ideale opzet qua security. Het is beter om dit via een VPN te laten lopen.
Dat begrijp ik. ik kan ze ook gewoon benaderen op afstand. ik heb u ook een PM gestuurd met een link naar de pi`s (met ook een niet werkende iframe) de linken er in werken wel gewoon.