Als je een vraag stelt geef dan zoveel mogelijk informatie. Maak het een vraag die te beantwoorden is!

• welke Raspberry Pi gebruik je en welke software versie? Te vinden in het info-scherm
• wat wil je bereiken of wat ging er mis? Wat heb je gedaan? Wat gebeurde er?
• geef eventueel extra informatie zoals de webpagina waarop iets mis ging (bv. main-1.php)

Actuele uurprijs uitlezen in Home Assistant

1
Ik hen P1 Monitor (recentste versie) draaien op een Pi en lees daarmee keurig de meter mee uit. Ik heb een Dynamisch Energie contract (ANWB) en netjes aangegeven dat ik dat (EnergyZero) heb. Op een andere Pi heb ik Home Assistant draaien en de P1 Monitor Integratie geinstalleerd. Ik krijg daar bij de prijzen de waarde die je kunt invullen bij voor een Niet dynamisch contract.

Is het mogelijk om op de een of andere manier wel de uurprijs in HA via de P1 Monitor te krijgen? En als het kan ook de uurprijzen van vandaag/morgen?

Ik weet en heb overigens ook de EnergyZero integratie, maar heb het liever uit P1 Monitor (als dat kan).

Het zou mooi en werkend zijn als de velden voor een niet dynamisch contract dynamisch gevuld worden.

Egon