Als je een vraag stelt geef dan zoveel mogelijk informatie. Maak het een vraag die te beantwoorden is!

• welke Raspberry Pi gebruik je en welke software versie? Te vinden in het info-scherm
• wat wil je bereiken of wat ging er mis? Wat heb je gedaan? Wat gebeurde er?
• geef eventueel extra informatie zoals de webpagina waarop iets mis ging (bv. main-1.php)

Bug in 20220601 versie?

1
Hoi,

Ik heb de laatste versie er gisteren op gezet zonder problemen. Echter vandaag als ik inlog, zowel via de telefoon als via de laptop is het beeld niet goed meer. Ik krijg op elke pagina een joekel van een thermometer icoon te zien die bovenop de teksten en onder de grafieken verschijnt.
De bovenbalk en de knoppen zijn niet meer zichtbaar bovenaan, maar staan ineens onderaan.

Toen ik naar het instellingenmenu ging was het probleem meteen opgelost, ook op de telefoon (waar ik niet naar de instellingen ben geweest).
Mochten zich meer mensen melden, dan alvast 2 plaatjes als voorbeeld.

Ik zou iets verdenken richting deze change:
"Upgrade naar FontAwsome versie 6.1.1, deze versie maakt gebruik van iets anders vormgegeven icons."

modedit Admin: plaatjes vanwege grootte als bijlage toegevoegd i.p.v. in het bericht
Bijlagen

Re: Bug in 20220601 versie?

2
Heb je de browser cache gewist of een anonieme browser sessie geprobeerd?

update: ik heb het probleem nu ook gezien. Ik het onderzoeken het zit niet in de browser en het lijkt ook niet in de webserver te zitten. Het gebeurt in diverse browsers dus het moet in de font library zitten.
P1-monitor ontwikkelaar

Re: Bug in 20220601 versie?

3
Ah ok, Goed dat je het kan reproduceren. Dan gaat het vast goedkomen :)

Ik weet niet of het relevant is, na de upgrade heb ik de database weer geïmporteerd en het enige afwijkende is dat ik hierna ook een mailserver heb ingesteld en wat strakkere thresholds voor de minimum en maximum voltages. Tussen 220 en 244 ipv 207 en 253. Maar denk dat dit verder niet aan elkaar gerelateerd is.

Hoe dan ook, ben blij met dit stukje software, complimenten en keep up the good work!