Als je een vraag stelt geef dan zoveel mogelijk informatie. Maak het een vraag die te beantwoorden is!

• welke Raspberry Pi gebruik je en welke software versie? Te vinden in het info-scherm
• wat wil je bereiken of wat ging er mis? Wat heb je gedaan? Wat gebeurde er?
• geef eventueel extra informatie zoals de webpagina waarop iets mis ging (bv. main-1.php)

Dropbox backup

1
Voor het back uppen naar Dropbox, is het dan noodzakelijk dat in het Database scherm “lokaal bestanden delen” op “database”
moet staan en “Dropbox gegevens delen” op “Aan” moet staan?
Een API key is ingevuld en de communicatie naar Dropbox werkt.

In het “back-up” scherm heb ik “Dropbox gegevens” op “Aan” gezet en ingesteldt wanneer de backup moet plaatsvinden.

Re: Dropbox backup

3
Om de Dropbox backup functie te kunnen gebruiken is, neem ik aan, een Dropbox API key vereist.
Het aanmaken en opslaan van deze key staat onder “database”. Vandaar mijn initiële vraag of het delen button
“database” aan moet staan.
Zou een stukje help tekst bij “back-up” omtrent een verwijzing naar de API key aanmaak onder “database” meer
duidelijkheid geven?

Ik heb gisteravond voordat de backup ging draaien, naar aanleiding van Je reactie, delen weer op uitgezet.
De backup naar Dropbox is succesvol verlopen.

Werkt de backup test button naast de FTP backup functie ook voor de Dropbox backup functie?