404 error bij opvragen fasegegevens

1
Ls,
In de nieuwe versie van 202310 (V 2.4.0) verschijnt een 404 foutmelding bij het klikken op het icoontje voor opvragen van de fase gegevens.
Zelf denk ik dat dit komt omdat de pagina fase-a.php opgevraagd wordt (volgens de popup), maar deze is niet aanwezig in /p1monitor/www.
Wel de fase-a-h en fase-a-v php's

Met vriendelijke groeten
Aad Beentjes

Re: 404 error bij opvragen fasegegevens

3
Mbt de reactie van Fredj:

ad 1
Normaal werk ik altijd met Google Chrome. Mbt dit advies Edge geprobeerd. In eerste instantie zelfde fout, door het klikken op de button Fase-gegevens werd in de browserbalk nog steeds fase-a.php opgevraagd. Maar na opvragen van Main en dan weer terug naar fase gegevns werd er fase-a-home.php ingevuld en kreeg ik de gegevens te zien.

ad 2:
Na opvolgen dit advies werd er idd niet meer fase-a.php maar fase-a-home opgevraagd en kreeg ik de fase gegevens te zien.

Na nog eens nadenken het volgende voor diegenen die hun historie en/of cache niet willen legen:
Vul in de adresbalk waarbij je de 404 error krijgt het volgende in: http://<IP adress> /fase-a-home.php. Dan krijg je de fase informatie wel te zien en is het voor vervolg goed geregeld.

Met dank voor je reactie

Gr. Aad