Goedemiddag,
Ik heb vandaag een database export willen maken om deze vervolgens in de nieuwe laatste versie weer te importeren.
Normaal gaat dit perfect echter nu niet. Na een tijdje 5 a 10 min laden was er nog geen bestand gedownload dus heb ik keer een f5 gedaan in mijn browser.
Na de refresh kwam deze melding in beeld: Exception: Unable to open database: unable to open database file
Ik heb wel de data map kunnen kopieren naar lokaal maar dat is natuurlijk geen backup.
Hoe krijg ik de database weer in orde om op een nieuw geflashte SD kaart met nieuwste versie weer in te laden?
Daarnaast heb ik nu de nieuwste versie op een nieuwe SD kaart geflasht maar dan krijg ik dezelfde melding:
Exception: Unable to open database: unable to open database file
Dit heb ik nog niet eerder gehad gaat er iets mis met mijn raspberry pi?
Als je een vraag stelt geef dan zoveel mogelijk informatie. Maak het een vraag die te beantwoorden is!
• welke Raspberry Pi gebruik je en welke software versie? Te vinden in het info-scherm
• wat wil je bereiken of wat ging er mis? Wat heb je gedaan? Wat gebeurde er?
• geef eventueel extra informatie zoals de webpagina waarop iets mis ging (bv. main-1.php)
• welke Raspberry Pi gebruik je en welke software versie? Te vinden in het info-scherm
• wat wil je bereiken of wat ging er mis? Wat heb je gedaan? Wat gebeurde er?
• geef eventueel extra informatie zoals de webpagina waarop iets mis ging (bv. main-1.php)