Enkele dagen negatieve gebruik en leveringsbedrag.

1
Sinds begin september zit in bij zonneplan en ben ik overgegaan naar dynamische tarieven. Ik heb energyzero geselecteerd en ik heb een bedrag bij inkoopprijs ingevuld (0.15165). Dit heeft steeds goed gewerkt, ik zat voor wat betreft het gebruikersbedrag niet geheel op dezelfde lijn als zonneplan, maar dat wilde ik nog gaan uitzoeken, zal vast iets met berekenen te maken hebben.

Nu heb ik sinds enkele dagen steeds negatieve bedragen staan in het p1mon overzicht en dat is wel raar.

Zie de bijlagen om te zien wat ik bedoel.

Als ik in financieel.db kijk dan zie ik dat er regelmatig 0 staat bij de prijs. (de rechter kolom is gas, die gebruik ik niet).
Ik heb ook een afbeelding van de instellingen toegevoegd.

Ik zit op versie 2.4.1

Ik zou even niet weten wat er mis, wie kan mij helpen.

Groeten Wilfried
Bijlagen

Re: Enkele dagen negatieve gebruik en leveringsbedrag.

3
Op een of andere manier lijkt het alsof p1mon de inkoopprijs niet bijtelt bij de basisprijs.
Hier een afbeelding van mijn dashboard waar op 1 rij de p1mon prijzen staat (1e 2) en de prijs van zonneplan.

Hier zie je wel een echte afwijking, je ziet dat er ruim 8kwh is afgenomen en dat p1mon geld teruggeeft en zonneplan 1,30 betalen.
Die 8 kwh is afgenomen vanaf 01:00 uur en je ziet dat zonneplan daar al 15 cent had als prijs. Op de tarieven pagina zie je dat ik een opslag van 0.15165 en dat p1mon dat negeert en de basis prijs die daar inderdaad iets onder 0 is neemt.
Zie op de afbeelding hoe ik eea heb ingesteld op de tarieven pagina van p1mon.

groeten Wilfried
Bijlagen